PENGIKUTKU.

Thursday, March 10, 2011

Salam 1Malaysia SelangorFM.

Selasa yang lalu.
Aku join team Salam 1Malaysia.
Ziarah IPK Shah Alam.
Nama panjang dia.
Ibu Pejabat Kontinjen Shah Alam.
Mula-mula gerak.
Aku macam tak semangat jew.
Iyelah sebab pikir.
Just nak melawat jew.
Bukan ada isu besar.
Dalam van.
Aku duduk belakang sekali.
Teringat masa aku muda-muda dulu.
Duduk belakang dengan Kak Zana dan Kak Shaf.
Best sangat-sangat.
Tapi itu dulu.
Hari tu.
Aku sorang-sorang duduk belakang.
Kitaorang semua ada enam orang.
Tukang bawa van - Abang Nazri.
Duduk teman sebelah dia - Abang Fazli.
Yang duduk belakang dorang - Kak Wawa.
Belakang Kak Wawa - Ani dan Anis.
Aku pulak mestilah belakang dorang kan?
Dah awal-awal aku cakap duduk belakang.
Hahahaha.
Sampai sahaja dekat IPK Shah Alam.
Kitaorang tak terus masuk.
Sebab kitaorang kena tunggu Abang Jenal.
Manalah dia nie kan?
Tau lah rumah dekat jew.
Hikhikhikhik.
Nasib baik datang cepat.
Kitaorang disambut dengan penuh mesra.
Semua pegawai-pegawai polis baik.
Hensem-hensem semua beb!!.
Nasib baik aku tak terpikat.
Kitaorang berpeluang jumpa Ketua Polis Selangor.
Dato Tun Hisan Tun Hamzah.
Ramah orangnya.
Suka aku tengok.
Kitaorang jadi segan pulak.
Iyelah Ketua Polis beb!!.
Sempat lah aku lepak sebelah dia.
Kat bawah nie ada gambar-gambar kitaorang.
Jom tengok!!.

Gambar sebelum duduk.

Gambar selepas duduk.

Gambar bersama pegawai polis di IPK Shah Alam.


No comments:

Post a Comment