PENGIKUTKU.

Sunday, March 6, 2011

Lesen L.


Akhirnya aku berjaya.
Berjaya dapatkan Lesen L ku.
Benda yang aku idam-idamkan.
Akhirnya ada dalam genggaman ku.
Ceh!!
Berlagak.
Baru Lesen L kot!.
Belum Lesen P.
Dah nak riak.
Sammmm.
Belajar memandu pun belum lepas.
Nie nak riak.
Ingat-ingat erk.
Nanti Cikgu Si Senget kutuk.
Time tu baru lah rasa.
Langit nie tinggi ker rendah.
Hampeh!!.
Ada aku kisah??.
Lantak lah.
Yang penting.
Lesen L dah ada dalam dompet aku.
Dompet kesayangan aku.
Korang tahu tak?
Lesen L aku comel tau.
Color biru.
Iyelah baru L kan?
Belum P.
Kalau P mesti color merah kan?
Urrmmmm.
Bila lah nak dapat P kan?
Takpe-takpe.
Aku kena sabar.
Sammmmm.
Sabar itu anugerah tak terhingga tau.
Lepas nie aku kena belajar memandu pulak.
Aku pilih tarikh 15 Mac nie.
Tiga jam aku kena belajar.
Dah lah semalam enjin asyik mati jew. 
Aku harap berjaya la nanti.
Amin.
Korang semua.
Cepat tadah tangan sama-sama.
Doakan untuk aku.
Supaya aku cekap memandu.
Aku gigih belajar.
Aku tak takut pegang stereng.
Dan akhir sekali.
Semoga aku berjaya dapat Lesen P.
Amin.


No comments:

Post a Comment