PENGIKUTKU.

Tuesday, March 15, 2011

Aku Tawan Litar Memandu.

Hari ini tepat pukul 1.00 petang.
Aku ada kelas memandu di Segambut.
Rasa cuak beb!!.
Seriously.
Dah lah aku takut sangat nak tekan kelas.
Nasib baik ada cikgu sporting.
Cikgu aku muda lagi.
Nama dia Saiful.
Dia ajar okey sangat.
Tak marah-marah pun.
Siap boleh kongsi cerita pasal bola lagi.
Belajar memandu tapi cerita pasal skill bola.
Tak ker lari tajuk tu.
Tapi tak kisah pun.
Janji cikgu aku okey.
Seronok sangat bawa kereta nie.
Aku pusing satu litar memandu.
Banyak kali pusing sampai cikgu aku pening.
Aku cuma cuak bila nak tukar gear jew.
Yang lain aku rasa okey.
Boleh bawa laju lagi.
Nie tak sabar nak dapat kereta baru.
Hajat hati nak pergi Melaka.
Insyallah.
Doakan untuk aku yew.
Nanti aku ada kelas lagi.
Nak try naik bukit pulak.
Takut la. 
Bukan apa.
Aku takut kereta mengundur.
Nanti aku jadi tambah cuak.
Huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment