PENGIKUTKU.

Monday, March 7, 2011

Aku Masuk Surat Khabar Lagi.


Hehehe.
Gembira rasanya hari ini.
Mana taknya.
Tengah aku sibuk buat kerja.
Si Senget mesej aku.
Dia cakap gambar aku buat aksi senapang.
Masuk surat khabar tempatan.
Biar betul nie.
Aku macam tak percaya jew.
Siap Si Senget hantar MMS lagi.
Memang terbukti siot.
Aku ada dalam gambar tu.
Sangat comel beb!!.
Dengan topi koboi dia.
Siap dengan aksi pegang senapang lagi.
Macho beb!!
Hikhikhikhik.
Macho ker?
Tapi yang aku tengok.
Comel jew muka aku.
Senyum jew.
Teruja pulak tengok tajuk dia.
Program Mesra Media-MBSA Meriah.
Korang nak baca tak?.
Klik dekat gambar bawah nie yew.
Aku siap scan lagi.
Semangat kan?


Nie lah petikan akhbar tu.
Surat khabar Kosmo.
Bertarikh 7 Mac 2011.
Muka surat 19 beb!!.


Ini cerita disebalik program.
Kitaorang siap naik kuda beb!!
Dan yang paling penting.
Poco-poco.
Aku tak akan lupa beb!!.
Korang jumpa tak aku?
Ermmm.
Tu aah.
Yang pakai baju biru.
Tudung corak bulat-bulat.
Putih dengan biru.
Jumpa tak?.


Mesti jumpa kan?
Hikhikhik.
Rasanya senang jew.
Lagipun aku kecik jew dekat dalam gambar nie.
Bila lah nak dapat macam nie lagi kan?
Rindu la pulak.
Rindu dengan kawan-kawan.
Kuda.
Topi koboi.
Poco-poco.
Nyanyi live band.
Semua lah.

No comments:

Post a Comment