PENGIKUTKU.

Friday, March 18, 2011

Media Selangor Benam Syabas.


Korang tengok gambar dekat atas nie.
Hehehe.
Cuba korang eja betul-betul.
Dekat dalam bulatan biru tu.
J.O.H.A.N.
Maksudnya apa erk?
Semalam aku ada bagitahu korang kan.
Pasal hari ini aku ada game.
Lawan dengan Syabas.
Dekat Extreme Park, Shah Alam.
Ingat tak?.
Ermmmm.
Kalau tak ingat.
Korang tengok la entri aku semalam.
Hehehe.
Tanpa disangka.
Team Media Selangor menang.
Syabas tewas dalam genggaman kami.
Hahaha.
Aku pegang kata-kata Adik.
Kalah kOmpOm, menang ajaib.
Huhuhu.
Time nie membara semangat aku.
Membara nak lawan Syabas.
Akhirnya.
Berkat kerjasama kuat dari kami.
Team sorak yang cukup berbisa.
Kami berjaya jugak.
Memang seronok.
Time nielah kita dapat tengok semangat pasukan.
Aaaahh.
Lupa plak.
Time nie aku kena jaga pertahanan.
Perghhh.
Coachlah yang suruh.
Aku tak kisah.
Janji aku dapat lawan Syabas.
Hahaha.


Nanti aku masukkan gambar-gambar lain yew.
Sekarang nie just gambar pingat jew.
Tapi aku ada tangkap gambar dengan member aku.
Budak Sinar Harian.
Dulu dia nie member aku dekat Politeknik Merlimau Melaka.
Nama dia Wan.


Lawa tak baju jersi kitaorang.
Aku suka color dia.
Biru.
Hahaha.
Siapa kata budak tak tahu main bola.
Tak boleh menang?
Huhuhu.
Aku pegang kata-kata tu.
Pasnie kitaorang ada training.
Setiap Jumaat.
Di Bukit Jelutong.


No comments:

Post a Comment