PENGIKUTKU.

Saturday, March 5, 2011

Belajar Kereta.

Hari ini aku masuk kelas tau.
Hikhikhikhik.
Ala, bukan kelas tu lah.
Nie kelas lain.
Kelas memandu.
Aku belajar memandu hari ini.
Si Senget yang ajarkan.
Korang tahu tak?
Dia ajar aku dekat Cheras.
Mula-mula nak belajar.
Aku rasa semangat sangat-sangat.
Tapi bila dah mula duduk dekat kerusi tu.
Tiba-tiba aku rasa cuak pulak.
Seriously.
Aku rasa takut sangat-sangat.
Sampaikan Si Senget cakap macam nie.
'Jangan lah takut, takder pape lah'.
Aku takut kereta dia kena bumper jew.
Tak pasal-pasal kemek.
Nanti sampai setahun dia ungkit kemek tu.
 Yang susahnya aku lah.
Kena mengadap dan dengar dia ungkit.
Huhuhuhu.
Yang paling aku takkan lupa.
Kitaorang berpeluh-peluh duduk dalam kereta.
Mana taknya.
Hari nie panas sangat-sangat.
Dah lah tak boleh buka aircond.
So, dah macam daging salai dalam tu.
Si Senget garang dengan aku.
Siap geleng-geleng kepala lagi.
Tu mengutuk aku la.
Macam aku tak tahu.
Huhuhuhu.
Takpe, nie baru permulaan.
Nanti pandai la aku bawa kereta tu sorang-sorang.
Tak sabar la pulak nak memandu dekat Shah Alam.
Hope sangat-sangat.
Aku boleh buat.
Doakan untuk aku yew.

p/s : Kepada Cikgu Si Senget, 
Jasamu tetap dikenang dan jangan marah-marah yew.
Nanti cepat tua.
Mekasih banyak-banyak sebab sudi ajar.
Pasnie belanja makan erk!!!


No comments:

Post a Comment