PENGIKUTKU.

Tuesday, March 22, 2011

Media Selangor Benam Cabaran Syabas.


Hikhikhik.
Syok tak baca entri aku nie.
Korang fikir pasal apa erk?
Ermmmm.
Bagi korang yang ikut perkembangan blog nie.
Mesti dah dapat jangka kan?
Nie mesti pasal futsal baru-baru nie.
Hahaha.
Hari ini berita pasal futsal tu keluar.
Surat khabar kosmo lagi.
Memang aku nie muka kosmo kot.
Hahaha.
Tak kisah lah kan.
Janji masuk paper!!.
Tajuk dia.
Futsal : Media Selangor Benam Cabaran Syabas.
Lokasi berita.
Bahagian Sukan beb!!.
Muka surat 54.
Hari nie 22 Mac 2011.
Selasa.
Benda nie aku tahu pun daripada Si Senget.
Semangat dia call aku.
Aku pulak siap tangkap gambar lagi.
Iyelah berita pasal aku main futsal beb.
Tak ker gempak.
Hahaha.
Nak tengok ker bingkisan akhbar tu.
Jap erk. 
Aku nak upload dalam blog nie.


Haaaah.
Korang tengok tak dekat atas nie.
Nie la berita dia.
Antek tak?
Smart tak gambar dia.
Nanti aku masuk kan gambar lagi yew.
Tapi lambat cikit lah.
Esok aku takder tau.
Aku nak pergi melancong.
Ala dekat jew.
Perak.
Aku pergi Ipoh, Kuala Kangsar dan Taiping.
Tiga hari aku pergi yew.
Nanti aku balik.
Aku upload gambar dekat sana.
Tunggu tau!!.


No comments:

Post a Comment