PENGIKUTKU.

Sunday, March 20, 2011

Batu Caves, Gombak.

Lepas aku kena marah dengan orang tu.
Aku terus bergerak ke Batu Caves, Gombak.
Nak lupakan kisah tadi.
Malas nak ingat lagi.
Lepas nie aku akan buat kerja leklok.
Aku JANJI.
Huhuhu.
Okey.
Kita lupakan kisah tu.
Aku nak ceritakan pasal Batu Caves, Gombak.


Nielah tangga Batu Caves.
Tempat ibadat orang India.
Biasanya masa perayaan Thaipusam.
Ramailah orang bangsa hindu datang sini.
Tapi hari ini.
Sikit jew orang datang.
Buat pertama kali dalam hidup.
Aku nekad panjat tangga tu.
Yang banyak dan kecil-kecil tu.
Letih jugak jantung nie.
Hahaha.
Tahan nafas lah.


Aku sedang naik tangga.
Penat tapi tetap senyum beb!!.
Ohhh.
Lupa plak.
Aku pergi sini bukan sorang-sorang tau.
Aku pergi dengan Si Senget.
Hahaha.


Nie gambar aku dah sampai dekat atas.
Cantik gua dia.
Terpegun aku tengok.
Jom kita tengok apa ada dalam gua nie.

Persekitaran dalam gua.

Tempat yang paling aku suka.

Kuil yang ada dalam gua.

Si Senget yang ambil gambar nie.

Sejuk sangat dekat dalam nie.

Lepas kitaorang pergi Batu Caves.
Kitaorang jelajah Centrel Market pulak.
Dah lama aku tak datang sini.
Rindu pulak.
Dah cantik rupanya dekat sini.
Maklumlah duduk jew Kuala Lumpur.
Tapi bukan selalu dapat jalan-jalan dekat sana.
Kitaorang sempat rendam kaki dalam ikan.
Harga dia murah jew.
RM 5 untuk 10 minit.
Geli gila.
Seriously.
Aku sampai menjerit-jerit.
Si Senget pun sama.
Hahaha.
Jom tengok kaki kitaorang kena gigit.

Nie kaki aku.

 Nie kaki Si Senget.

Ermm.
Geli bai.
Si Senget cakap.
Lain kali nak bagi ikan gigit kaki lagi.
Hehehehe.
Jom tengok video kaki digigit ikan.

video

Dah tengok ker?
Rasa nak cuba tak?
Hehehe.
Yang penting.
Hari ini aku seronok sangat.
Macam tengah melancong pulak.
Best siot.

No comments:

Post a Comment