PENGIKUTKU.

Thursday, March 3, 2011

Penat Tapi Seronok.

Sejak aku dah sibuk nie.
Banyak sangat aktiviti yang aku buat.
Seronok yew.
Aku rasa bahagia sangat-sangat.
Bahagia bila kawan-kawan aku ada.
Lagipun aku jarang macam nie.
Siap menari poco-poco lagi dengan Akma.
Kelakar pulak.
Dah lah cover program bersama pemimpin.
Memang best sangat.
Sambil tu tengok laut.

Bersedia nak menari poco-poco.

Aku, Akma dan Kak Mimie.

Aku punyer team Media.
Berita Harian, Utusan dan RTM.

Lepas kitaorang lepak dengan orang asli.
Aku, Akma dan Kak Mimie.
Bergerak ke salun.
Murah seh dekat Banting nie.
Cuci rambut cuma 12 ringgit jew.
Potong rambut depan tambah 3 ringgit.
Hahaha.
Seriously.
Aku suka sangat-sangat.
Lepas pergi salun.
Kitaorang bergerak ke Denai Alam, Shah Alam.
Ada program Mesra Media Bersama MBSA.

Pertama kali aku naik kuda.

Senyum!!

Bergambar dengan Datuk Bandar Shah Alam.

Cantek tak topi koboi nie?

Semua member media!!!


No comments:

Post a Comment