PENGIKUTKU.

Monday, March 21, 2011

Ada Orang Nak Ayat Aku.


Kelakar tak baca entri aku kali nie.
Hahahaha.
Ada orang nak ayat aku beb!!.
Korang percaya tak?
Aku rasa tak kenal mamat tu.
Seriously.
Aku tak pernah jumpa.
Tapi dia boleh kenal aku.
Pelik lah aku.
Iyelah RTM nie besar.
Mestilah dia pernah terserempak dengan aku.
Tapi yang peliknya.
Dia ingat aku nie tengok lelaki jew ker?
Sampai dia cakap selalu tengok aku.
Huhuhu.
Tak hingin aku.
Aku dah tutup pintu hati nie.
Dah tak nak tengok lelaki lagi.
Titik.

2 comments:

  1. senyum--->tertutup terus pintu hati?

    ReplyDelete