PENGIKUTKU.

Sunday, July 25, 2010

Tak Kenal Maka Tak Cinta? Sentap Aku

Ayat kat atas nie, diluahkan oleh seseorang dekat aku hari nie
Aku tengah meluah isi hati dan tentang erhmm2 dekat dia
Time tu jugak la dia luah ayat nie.
Tiba2 terasa separuh hati nie dah mati
Seriously, aku memang rasa lain sangat2
Dia cakap lebih baik aku pikirkan pasal diri aku dulu
Apa yang aku nak dalam hidup nie *kawin jew aku tak nak*
Biarpun aku restu adik sepupu aku kawin
Sampaikan aku buat macam picture bawah nie


Tapi aku tak der hati nak kawin *sampai bile2 boleh ker?*
Arrrggh, biarlah asalkan aku ader family dan kawan2
Betul cakap dia, hidup nie masih panjang lagi
Banyak yang aku kena tempuh lepas nie.
Kepada dia, aku ucapkan terima kasih
Walaupun baru beberapa bulan ktorang kenal
Tapi dia tetap bagi semangat dalam diri nie.
*dia memang tahu tentang aku, sume dia tahu*



*Bang, kau memang orang yang gila2 pernah aku jumpa, walaupun kau tahu baca hati dan otak aku, tapi aku tak segan dengan kau bang. biarlah orang nak cakap pe, kau tetap orang yang rapat dengan aku. Aku hormat kau bang, orang tak tahu macam maner yang aku rasa selama nie. Tapi kau boleh tahu bila aku sedih!! ko boleh nampak sume tu.*

No comments:

Post a Comment