PENGIKUTKU.

Friday, July 23, 2010

Potluck Di Goshen

Sejak dua tiga hari nie, aku asyik dapat email jew
*mesti korang sedang pikir, sape la yang bagi email kan?*
Ala bukan sape2 pun, budak2 ofis gak
Dorang nak buat potluck kat Goshen *breakfast jew*
So, pagi2 lagi aku dah bangun *bangun2 terus gosok baju pink*
Pas mandi, aku terus siap2 nak pergi ofis
Aku masak kacang panggang yang aku beli semalam
Benda nie la yang aku kena bawa hari nie.
Member ofis aku plak ader yang bawa roti, telur, hotdog

antara makanan yang ktorang bawa


member ofis aku.


comey kan dorang!!


jemput makan sume!!!


2 comments:

  1. wah, brownish shirt with glasses tu comey. kenal2 kan lah.

    ReplyDelete
  2. amboi. gatai nyer dia erk
    ko nak ngorat ker?? bole2
    ko ckp jew nak yg mne lagi
    aku leh adjustkan

    ReplyDelete