PENGIKUTKU.

Wednesday, July 14, 2010

Happy Besday Adib

Hari nie 14 hb Julai 2010
Arwah adib lahir tarikh nie, 26 tahun yang lepas
Hari nie aku ingat besday arwah.
Aku memang niat nak puasa time besday arwah
Saja jew nak menginsafkan diri
Lepas berbuka, aku baca yasin untuk arwah
Kalau dulu aku wish besday arwah
Tapi sekarang, aku cuma sedekahkan al-fatihah
Time baca yasin, aku teringat memori dengan arwah
Menitis gak air mata nie..
Semalam aku dapat berita gembira dari seseorang
Biarla aku rahsiakan dulu
Yang penting, aku tak sabar nak tunggu 19 Ogos 2010
Ada something special untuk aku hari tu.
Special sangat2!! 
Menggantikan seseorang dalam hidup ku.

udang, punjunk, adib, shahrul *sume abang aku*


2 comments:

  1. AL FATIHAH SEMOGA ROH ARWAH ADIB D TMPT DGN ORG2 YG B"IMAN AMIN

    ReplyDelete
  2. amin.
    doakan utk arwah je.
    thnkx sgt2.

    ReplyDelete