PENGIKUTKU.

Friday, July 16, 2010

Pencuri Strawberry

Cousin aku nikah hari nie tau.
Balik2 keje, terus aku pergi masjid *pakai baju keje jew*
Sampai2 masjid, dorang dah jadi suami isteri.
Ceh, kawin gak cousin aku nie.*bila la turn aku erk*
Hanya jodoh jew yang akan berkata padaku!! haha
Cam bese la, aku jadi photographer
Time tengah2 orang sibuk berposing
Aku lak curi2 makan strawberry!!
Bukan aku nak curi, tapi strawberry tu memangil2 aku.
Serious beb, strawberry tu cakap dengan aku
(sam, makan la aku!! masam2 sedap)
Cam tu la strawberry tu cakap dekat aku. *haha*
Color dia lak merah, tu yang tertarik terus gan strawberry tu
*mata nie asyik terpikat color merah jew dari kecik lagi*

 nie la cousin aku, eida. cantik la


eida vs husband dia. 


cute la makeup dia. suke.suke.suke.


manje nyer. nak jugak!!


 nie aku yang snap beb!!


eida vs senget!!


senget bersama dengan antaran. *cam nak kawin je gaya*


No comments:

Post a Comment