PENGIKUTKU.

Sunday, July 11, 2010

The Back-up Plan..

Hari nie aku tengok wayang lagi
Movie kali nie, best gile siot!!
Dari mula sampai akhir, aku gelak jew
*hilang tension cikit*
Cite nie, mengisahkan seorang gurguls Zoe
J.Lo la gurguls tu.. *cun gile minah nie*
Dia nie nak sangat anak, tapi tak der boyfriend
So, dia wat la determined guna sperma orang lain
Kena bayar siot sperma tu *ingatkan free*
Pas tu baru la, dia jumpa Stan lakonan Alex O'Loughlin 
Dorang pun bercinta dan problem timbul bila Zoe pregnant
Time tu, Stan mengalami kejutan budaya..
Mana tak nyer, kekasih hati pregnant guna sperma lain
Berbagai2 aksi terjadi, memang best gile.
Tapi scene yang aku tak mungkin lupa
Bila babak melahirkan anak dalam air!!
Pergh, gile takut beb..*cuak pulak nak pregnant*
Tapi aku suke tengok perut J.Lo time pregnant
Seksi siot!! *tak sabar plak nak pregnant*
Movie nie memang best gile, aku bagi 4.5 bintang!!


nie la movie tu..


dalam toilet pun nak posing..


before tengok movie!!


mata tu penting!!


lepas tengok movie..

No comments:

Post a Comment