PENGIKUTKU.

Sunday, July 4, 2010

Aku Tak Faham Apa-apa Pun

Tadi aku pergi tengok wayang.
Dengan siapa, biar aku saja yang tahu *hehe*
Aku tengok cite 9 temples.
Filem dari negara thailand.
Aku pun tak tahu cerita nie ada kat cinema
Tapi tak pela, aku layan je
Mula2 aku tengok cite nie memang takut
Hantu tu datang tiba2 siot.
Buat jantung aku berdebar jew.
Siap tutup2 mata lagi.
Ader gak aku menjerit, melatah pun aku ader.
Malu doh dengan orang sebelah.
Tapi yang aku pelik, aku tengok cite nie
Aku tak faham pape pun
Maksud aku, aku tak paham jalan cite die
Cite die pasal pe, tentang siapa!!
Yang aku tahu, aku just takut bile hantu tu datang
Yang lain aku tak tahu pape.
Mybe aku rasa sejuk kot, tu yang tak focus
Tangan lak dah cam peti ais. *huhu*
Seriously,
Aku tak faham pape pun pasal cite nie!!
Cam membazir plak beli *nasib baik ader orang belanja*
Tapi kalau korang nak tengok cite nie
Korang kena la focus betul2 ye
Jangan jadi macam aku.

nie la cite die, 9 temples


No comments:

Post a Comment