PENGIKUTKU.

Tuesday, July 20, 2010

Cintaku Sesuci Embun Pagi. Ceh!! Hampeh

Bila aku baca statement kat atas nie, aku cam nak tergelak jew
Seingat aku la, banyak2 post aku kat blog nie
Aku jarang cite pasal cinta kan? *cuba ingat balik kisah2 dulu*
Ermm, cintaku sesuci embun pagi??
Argghh, buat pe nak cinta suci2 kalau takder dalam hati??
Aku rasa, kalau dah tak cinta lebih baik lepas kan jew
Dari hati yang merana, lebih baik cakap seikhlas hati.
Aku tak suka paksa orang mencintai diri aku nie.
Kalau dah orang tak suka, takkan aku nak paksa kan??
Dia bebas memilih sapa2 yang dia suka, sapa2 yang dia cinta!!
Kalau dulu, cinta aku rahsia, tapi kini lebih baik aku bagitahu
Ya, memang betul aku kekasih dia. *pe korang sibuk?*
Tapi itu dulu, sekarang aku rasa dia dah tak cintakan aku.
Seriously, dia bukan macam dulu lagi.
Dia nak tinggalkan aku!! *redha jew la*
Aku tengah tunggu keputusan dia.
Kalau dia dah ucapkan benda keramat tu, 
Aku pilih prinsip bawah nie.
Prinsip aku pasnie, aku tak kan jatuh cinta lagi!!
Aku nak anti lelaki.
Kalau korang mesti nak balas dendam dengan lelaki?
Tapi aku lak tak nak buat macam tu.
Nak buat pe dendam dekat lelaki lain??
So, aku pilih anti lelaki jew *kawan boleh, pakwe sory*
Aku bukan dendam dengan pakwe aku nie
Tapi aku dendam dengan si setan tu!! 
Kenapa la aku jumpa dengan setan tu erk?? *menyesal aku*
Tapi takpela, mybe aku memang tak der jodoh 
So, kalau pasnie korang tanye sape pakwe aku
Aku akan senyum jew, coz aku dah malas nak pikir pasal nie
Titik. cintaku bukan sesuci embun pagi lagi!!
Nie last aku cite pasal cintan cintun nie.
*bikin kepala aku runsing jew, arrghhh*

2 comments:

  1. hahahaha biar takdir yg menentu kan segala nye

    ReplyDelete
  2. yup!! biar takdir yg tentukan.
    ermmm

    ReplyDelete