PENGIKUTKU.

Thursday, July 29, 2010

Kenapa Si Jantung Hati?

Duupp..duuuppp..duuuupppp..
Asal kau asyik berdenyut jew?
Nak kata aku berlari marathon, mana ader. 
Lari seratus meter pun aku malas. *haha*
Tapi kenapa kau tak berhenti berdenyut.
Puas otak aku memikirkan pasal kau.

Duupp..duuuppp..duuuupppp..
Tengok kau asyik berdenyut lagi
Nak kata aku jumpa mamat hensem, mana ader.
Jantan sebelah pun aku tak pandang. *muka garang!*
Tapi kenapa kau tak berhenti berdenyut 
Puas mulut aku membebel pasal kau.

Duupp..duuuppp..duuuupppp..
Asal kau berdenyut pantas nie?
Nak kata aku ketakutan, mana ader
Aku takder buat salah pape pun *sejak nie jadi budak baik*
Tapi kenapa kau tak berhenti berdenyut
Puas tangan aku mengigil pasal kau

Duupp..duuuppp..duuuupppp..
Tengok kau berdenyut lagi kencang
Nak kata aku mengelabah, mana ader
Aku dah cool macam ais batu nie. *maintain macho*
Tapi kenapa kau tak berhenti berdenyut 
Puas kaki aku menguis-guis pasal kau

Duupp..duuuppp..duuuupppp..
Tengok kau berdenyut lagi.
Pantas macam kilat kau berdebar
Aku risau sangat2 nie, kenapa dengan kau si jantung hati?
Bila kau berdebar, semput aku rasa dekat hati nie
Sakit sangat2, kau berhenti la berdenyut
Biar aku tak sakit lagi
Biar aku tak semput lagi
Sungguh!! aku tengah sakit nie *muka nak nangis*

*luahan roh aku dekat si jantung hati, memang aku tak tahu kenapa dengan si jantung hati. berdebar jew aku rasa. berdenyut laju macam kereta lumba. jadi tanda tanya dalam otak aku. kenapa? kenapa?dan kenapa?. aku pun tak tahu tentang si jantung hati.*


2 comments:

  1. Samsia okay ke??? Take care alright? =D *hugs*

    ReplyDelete
  2. Sam okey sarah
    Dunt wory k.
    Just jantung jew berdebar
    tak tahu nape. hehe

    ReplyDelete