PENGIKUTKU.

Wednesday, August 1, 2012

Happy Besday Adik!!

Assalamualaikum,

Syukur alhamdulillah, hari nie genap usia adik aku 23 tahun. Tiba-tiba teringat kisah 23 tahun yang lalu, sebelum adik aku lahir. Hikhikhik Kalau korang mengikuti perkembangan blog nie, aku ada cerita macam mana nama adik aku boleh tercipta menjadi Anita. Kalau ingat balik semua tu memang lucu banget. Hikhik. Okey-okey, kalau korang nak tahu kena lah baca blog aku yew. So, hari nie, 1 Ogos 2012 memang tarikh nie jadi tarikh keramat buat aku sekeluarga. Setiap tahun aku mesti sambut besday adik sebabnya adik memang sangat rapat dengan aku sejak lahir lagi. Tapi kali nie, kek adik dan semua makanan boyfriend dia yang belikan. Huhuhuhu Awal-awal lagi adik dah bagitahu dia tak nak kek tahun nie, sebabnya dia nak baju raya sebagai hadiah!!! Amboi-amboi, ngegade betul budak kecik nie. 

Secret recipe cake.

Lilin yang tak cukup!!!

Hapy besday adik!!!

Adik dan BF dia.

Nie jew gambar yang sempat aku snap dalam fone, yang lain semua dalam my baby. Bila aku senang baru aku upload picture tu. Papapun, adik dah tua okey, dah besar dari akak!!! Selamat hari jadi ke-23, semoga bahagia selalu, semoga dimurahkan rezeki selalu, semoga chubby selalu!!! hikhikhik.


No comments:

Post a Comment