PENGIKUTKU.

Wednesday, August 15, 2012

Seniman Dato M.Nasir.

Assalamualaikum,

Hai korang!!! Hari nie dah masuk 26 Ramadhan kan? Cepatnya masa berlalu, lepas nie tinggal beberapa hari jew nak puasa. Sedihnya, dah nak habis bulan Ramadhan, sebenarnya bila dah usia makin lanjut nie,bulan  puasa yang aku nanti-nantikan. Entahlah, tiada hati sangat nak sambut Syawal macam selalu aku buat masa tengah muda-muda dulu. Hikhikhik. 

Okey, sebenarnya aku bukan nak cerita pasal nak menjelang Raya, tapi aku nak kongsi dengan korang sikit pasal hari nie seniman teragung negara, Dato M.Nasir datang dekat ofis buat rakaman raya tau!! Excited gila nak jumpa dengan Dato. Nie pertama kali aku bertentang mata dengan Dato. Suara Dato memang terbaik, sangat merdu terkedu aku saat mendengar suara Dato.

Dato nyanyi lagu akustik.

Bergambar bersama.

Kenangan terindah aku.

Kebetulan jugak, hari nie program ewa-ewa raya dorang buat serentak, aku berduet dengan Abang Dassky nyanyi lagu Seloka Hari Raya. Selamat lah dari nyanyi sorang-sorang kan? Hahaha memang best hari nie dapat spend time dengan kakitangan yang lain. Sangat meriah okey, berbuka pun bersam-sama di ofis. 


No comments:

Post a Comment