PENGIKUTKU.

Sunday, August 12, 2012

Iftar Di Restoran Suasana.

Assalamualaikum,

Hai korang. Puasa tak hari nie? Actually, aku nak kongsi sesuatu dengan korang. Semalam dan hari nie sememangnya aku off, so masa nie aku banyak habiskan masa dengan family dan kawan-kawan. Kebetulan semalam, aku dah dibooking oleh teman-temanku untuk berbuka puasa. Mula-mula kitorang ingat nak makan dekat Seoul Garden, tapi akhirnya diorang terus ubah fikiran nak beriftar di Restoran Suasana, Kampung Abdullah Hukum.

Sebenarnya, aku dah pernah makan dekat situ dengan dorang, tapi takpelah senang dan dah tahu makanan apa yang sedap dekat situ. Restoran nie unik tau, dia terletak betul-betul tepi Sungai Klang. Kalau korang nak pergi ke Flat Putra Ria, korang mesti kena lalu depan restoran nie dulu, baru boleh sampai dekat Flat Putra Ria. Tapi kalau korang dari LRT Abdullah Hukum la. Hikhikhik. Kalau korang dari Mid Valley, korang mesti pusing ke kiri tau baru jumpa restoran nie.

Opss lupa pulak nak bagi tahu korang siapa teman-teman aku yang tersayang tu, dorang tu terdiri daripada Ema, Ghani, Ayu, Fida dan Anas (husband Fida). Kalau tak ada 10 orang semuanya, tapi oleh sebab yang tak dapat dielakkan, so kitaorang jew berenam. Sedih kan? Ermm, takpelah janji ada jugak kan? tapi tak best lah, kalau ada Iman, mesti meriah meja kitaorang!!! Huhuhuhu.

Ema, Ghani dan Ayu.

Anas dan Fida

Ghani dan Ayu.

Fida dan Aku.

Banyaknya lauk.

Korang memang cute.

Peace yo.

Jemput, jemput.

Sedapnya lauk dia.

Muka tak sabar nak makan.

Syukur sangat-sangat, semua makanan kitorang habis cuma tinggal sayur kangkung dan telur jew yang lain semuanya habis okey!! kuat jugak kawan-kawan aku nie makan, terutamanya si Anas tu selera dia memang sangat mengkagumkan!!! Iyelah orang baru kahwin, macam tu lah selera dia mengalahkan orang pregnant. Hahaha. 

Makanan dia memang terbaik lah, aku paling suka daging masak merah dan ayam goreng kunyit. Feberet tu. Semua makanan nie kitaorang habis dalam RM 161 tau. Perghh!!! banyaknya kitaorang makan semalam sebelum nie tak pernah mahal cam nie. Hikhik Tapi takpe sebabnya siap dapat diskaun lagi tau!!! Kalau korang rasa tak tahu nak makan dekat mana, aku sarankan korang cuba dekat restoran nie. Memang korang takkan menyesal punya. Cuba tau!!! hikhik


No comments:

Post a Comment