PENGIKUTKU.

Friday, September 14, 2012

Rumah Terbuka Selangorfm.

Assalamualaikum,

Hai korang semua!!! Hari nie sangat menyeronokkan bagi aku sebabnya hari nie ada majlis rumah terbuka Radio Malaysia Selangorfm. Walaupun aku bukan seorang DJ popular tapi aku kena turut serta dalam majlis ini sebab aku ditugaskan untuk menghiburkan tetamu yang datang. Hahaha, cam kelakar bunyi nya tapi aku tak sedia pape pun, just bawa diri jew jadi diri aku yang sebenarnya. Tu jew yang mampu aku buat. 

Kalau korang nak tahu aku kena menyanyi dan jadi hos dengan Abang Andy Hakim!!! Pergh!!! tang nyanyi tu aku tak kisah sangat lah kan, tapi tang jadi hos tu, layak ker aku nie? Ermmm, bila aku fikir balik takpe lah bukan selalu pun kan? Bila time aku kena nyanyi, aku tiba-tiba jadi blur nak nyanyi lagu apa!!! Check punyer check senarai lagu semuanya lagu melayu, aku nie jenis yang suka lagu Indonesia. Memang suka sangat lagu-lagu dorang sebabnya suara aku serasi gan artis dekat sana, chewah!!!.

Tengah khusyuk menyanyi.

Gaya bila menyanyi.

Hahaha, akhirnya lagu menjadi pilihan aku Elergi Sepi nyanyian Azaharina. Lagu nie pertama kali aku nyanyi, dan seperti mana aku jangka memang aku terbabas nyanyi sebabnya aku tak pernah lagi bawa lagu nie!!! tapi takpe dengan muka selamba aku buat-buat tak malu. Hikhik. Lantaklah, janji aku ikut semua tugasa yang diberi kan? Lepas nie aku kena jadi MC pulak dengan Abang Andy, itu lagi cabaran buat aku okey!!!

Tapi sebelum aku tunggu turn nak jadi MC, aku bergambar dengan semua orang yang ada. Hikhik Ala bukan selalu kan kumpul ramai-ramai cam nie. Sahabat Selangorfm pun ada, kakitangan RTM semua datang memeriahkan majlis. Terasa betul-betul raya wei!!! Seriously, walaupun aku pakai baju color hitam, cam nak berkabung jew kan? hikhikhik.

 Dengan Nurool

 Muka dekat. Hikhik

 Dengan Haji Jamal.

 Dengan Rohanie

Dengan Kak Mida.

Dengan Fadil.

Dengan Sahabat Selangorfm.

Banyak lagi gambar-gambar yang aku nak upload dekat blog nie tapi kalau korang nak tengok lebih banyak lagi dekat Facebook aku jew lah. Hikhikhik Dekat situ ada semua gambar tetamu yang datang. 

Aku serba hitam.


No comments:

Post a Comment