PENGIKUTKU.

Monday, September 24, 2012

Geng Merlimau.

Assalamualaikum,

Korang tengah buat apa tu??? Ermm, tengah skodeng blog aku erk?? Nak skodeng takpe tapi jangan lebih-lebih sudah lah yew. Semalam aku ada post entri tentang member poly aku, so hari nie pun aku nak post tentang member poly jugak.

Kalau korang nak tahu, lepas aku pergi rumah orang kahwin dekat Banting, aku terus bergegas ke Serdang. Actually, sebelum nie aku pernah lepak rumah Farah tapi sampai sekarang nie asyik lupa jalan jew. Huhuhu nasib baik Ida lebih arif jalan-jalan sekitar Serdang nie. Selamat aku.

Sebenarnya, dah lama Farah ajak makan-makan dekat rumah dia, nasib baik semalam aku off. Memang langkah kanan lah kaki nie kan, mana takknya dapat makan free dan jumpa dengan member poly dulu. Rindunya dekat korang sume. 

Member yang datang agak ramai jugak, dalam lima orang. Kira meriah le tu. Itu pun dah cukup mengimbas kembali zaman muda dulu. Cewah!!! Banyak jugak cerita-cerita yang kitaorang bangkitkan sampai tergelak tak ingat dunia. Agak lama jugak lepak umh Farah, sampai pukul 9 malam baru ingat jejak tanah!!! Hahaha.

Bab makan memang Farah tak kedekut, dia masakkan kitaorang bihun goreng, pedas tapi sedap. Dah boleh jadi bini orang nie. Hikhikhik Selain bihun, sambal sotong pun Farah masak. Warna dia menarik tapi pedas sangat, ermmm dak Farah nie memang suka pedas kot. Hahaha.

Tapi tang ayam dia memang terbaik dari ladang!!! Si Ateq makan sampai bawa balik rumah, memang kuat makan si Ateq nie rupanya. Hikhikhik Takpe janji tak membazirkan. Kalau difikir balik, si Ateq nie lah paling banyak kena buli dengan kitaorang. Bersaiz gebu-gebu dan pejal-pejal berjaya menarik perhatian kitaorang membuli si Ateq nie. Kesian pulak aku dengan dia, tapi memang dia penghibur kitaorang sejak zaman poly lagi. Ateq-ateq!!!

Selain Ida dan Ateq, Faisal dan Ezra pun join dalam ini cerita. Hahaha. Sebenarnya aku segan gan Faisal sejak poly lagi, walaupun satu kelas tapi amat jarang kitaorang berborak. Dengan Ezra pulak, bila dah last sem baru nak kenal-kenal. Ermmm, Ezra nie bukan satu kelas dengan kitaorang, dia nie budak PERD tapi rapat dengan Farah.


Ida, Ateq dan Aku.

Bila nak lepak lagi nie.

Kekenyangan!!!


Muka kepenatan mengunyah.

Old school style.

Candid style.

Manja dengan Ateq.


By the way, lepak dengan korang sangat menyeronokkan. Teruja plus happy sangat-sangat dapat spend time dengan korang, iyelah masing-masing sibuk dengan kerja, so masa cam nie lah baru dapat together. Betul tak?? Terima kasih Farah sebab sudi ajak aku dan geng-geng lain menjamu selera dekat rumah kau. Semoga murah rezeki kau lepas nie dan cepat-cepat kahwin!!! Hikhikhik.

No comments:

Post a Comment