PENGIKUTKU.

Monday, July 16, 2012

Berakhirnya Kerjaya RTM.

Assalamualaikum,


Hai korang, dah makan ker? Aku dah makan tadi dengan member satu RTM, bukan satu ofis tau tapi satu RTM. Kalau korang nak tahu, RTM nie banyak department tau!!! So, korang mesti dah dapat bayangkan betapa besarnya RTM nie. Hikhik. Pagi-pagi lagi aku dah gigihkan diri nie pergi ke ofis sebabnya aku ada job dekat Subang Jaya, tapi hampeh jew!!! Tiba-tiba tayar cameraman pecah pulak, buat penat aku siap awal-awal pagi. Huhuhu Masa tengah dok sakit hati, tiba-tiba si Yani call aku, dia cakap hari nie hari terakhir dia kerja dekat RTM sebab dia dah dapat kerja baru dekat Johor Bharu. Huhuhu


Bagi menghargai jasa dia selama berkawan dengan aku, so aku ajak lah dia makan dekat luar dengan Daus. Ermmm, selalunya memang kitaorang keluar sama-sama, biasanya kitaorang keluar pergi minum dekat kantin RTM tu. Hikhik Tapi kali nie kitaorang keluar jauh sikit sebab esok Yani dah balik JB. Huhuhu Sayunya hati bila member pergi cam tu jew, takde angin, takde ribut tiba-tiba nak blah cam tu jew. Terkejut tau!!! Tapi takpe asalkan aku dapat luangkan masa dengan Yani hari nie dah cukup baik.


Kitaorang makan dekat belakang Masjid Negara, Kuala Lumpur katanya nak makan ikan bakar. Ermm, dah lama aku tak pergi sini rupanya, kali pertama aku makan masa praktikal dekat Selangorfm itupun ada orang belanja!!! Hikhikhik Memang dah lain tempat nie, khemah pun dah ada dekat luar jew, dulu mana ada khemah nie. Cepatnya masa berlalu kan? 


Lauk yang kitaorang makan.

Semangat jew makan.

Makan dah tak tengok orang.

Kekenyangan!!

Yani macam suka jew.

Lepas jew habis makan, kitaorang siap berposing dekat kereta Yani, iyelah hari nie kan last day nak merasa naik kereta dia. Almaklum lah JB tu jauh wei, bila lah aku nak pergi sana tengok Yani kan? ermmm, sayu la pulak nak biar si Yani nie pergi JB. Huhuhu

Senyum!!

Nasib baik lah kitaorang makan dekat dengan Taman Tasik Perdana, so apa lagi kitaorang terus berjalan-jalan dekat tasik walaupun sekejap jew tapi cukup untuk menghiburkan si Yani sebelum dia berangkat balik ke JB. Huhuhu

Kanak-kanak riang

Kepenatan.

Cutenya

Aku suka gambar nie.

Nice picture Daus.

Budak kecik.

Kalau korang nak tahu, gambar si Yani dengan Daus paling banyak aku snap tau!! Memang aku macam mengacau jew diaorang!!! Tapi takpe janji si Yani suka dan gembira sebelum berlalu dari RTM. 

Peace

Si pendek Yani.

Yani merajuk.

Ermmm, aku dah terasa sunyi pulak bila si Yani nie takde dekat RTM, lepas nie dengan sape lah aku nak lepak makan sambil bergosip-gosip lagi. Huhuhu 

p/s : Yani, aku harap kau bahagia kerja dekat JB tu yew. Semoga kau sukses selalu disamping keluarga tersayang.


No comments:

Post a Comment