PENGIKUTKU.

Saturday, December 25, 2010

Tak Sabar Nak Balik Rumah.


Macam inilah gaya aku bila bosan.
Mana taknya.
Duduk dekat ofis sorang-sorang.
Semuanya pergi Pantai Morib, Banting.
Ada program showcase kat sana.
Kalau korang baca nie sekarang.
Masih awal lagi nak pergi meriahkan program tu.
Tapi memang selalu macam nie pun.
Kalau hari Sabtu lah.
Ofis terasa sunyi dan sepi.
Sempat lagi aku tengok cerita Ali Setan.
Best siot, siap hafal lagi dialog dia.
Filem nie wujud tahun 1985.
Tahun dimana aku lahir.
Tapi tak tahulah bila ditayangkan.
Bila habis tengok cerita setan tu.
Perasaan aku mula bosan.
Tak sabar-sabar lagi.
Apa lagi kan?
Nak baliklah.
Nak pakai baju kurung.
Kan malam nie ada majlis cukur jambul Adib.
Mesti comel anak bonda kan?
Tak sabar nak peluk cium dia.
Mesti tambah comel anak bonda kan?.
Okey lah sampai dekat sini jew aku taip.
Nak siapkan dulu berita untuk pukul 8 malam.
Nanti lambat pulak nak siap-siap.
Bye korang.


No comments:

Post a Comment