PENGIKUTKU.

Thursday, December 30, 2010

Harimau Balik Kandang.

Tepat pukul 3.30 petang hari ini.
Ramai rakyat Malaysia datang ke KLIA.
Nak menyambut ketibaan Harimau Malaya.
Harimau Malaya nak masuk kandang semula.
Kebetulan Si Senget termasuk dalam ini acara.
Dia sahaja jew join.
Lepas tu bagi tahu aku yang dia on the way nak ke KLIA.
Sakit hati aku.
Tak dapatlah nak salam Safee Sali.
Sampai hati tak bawa aku sekali.
Tapi takpe.
Cepat-cepat aku cakap nak gambar Safee Sali.
Dia cakap iyelah nanti dia MMS kan.
Gembira aku rasa hari ini.
Dapat gambar Safee Sali.
So, inilah gambar yang Si Senget rakamkan.
Mekasih yew.
Jap erk, aku tak puas nak tatap muka Safee Sali.


Inilah Safee Sali.
Si Senget yang snap gambar nie.
Safee tengah senyum.
Mata seksi doh!.


 Ini pulak, Amirul Hadi.
Aku tak kenal sangat dia.
Tapi dah Si Senget bagi.
Aku letaklah dekat blog nie.


Gambar nie pulak S.Kunalan.
Senyum jew dia sambil pegang bunga.
Sebenarnya aku nak gambar Khairul Fahmi.
Tapi Si Senget cakap dia lain flight.
Sedih lah pulak takde gambar dia.
Tapi takpelah.
Asalkan gambar Safee Sali ada.


4 comments: