PENGIKUTKU.

Friday, December 24, 2010

Akhirnya Airmata Aku Tertumpah Juga.

Sudah sekian lama aku menahan.
Hati ini terlalu sakit dan pedih.
Bila aku mengenangkan dia.
Dia yang tiada di mata.
Sangat jauh aku rasakan.
Walaupun dia dekat dengan aku.
Tapi aku tak mampu nak mengapai.
Kenangan terlalu indah waktu dengan dia.
Airmata aku mengalir hari ini.
Bukan untuk sesiapa tapi untuk dia.
Terlalu sakit hati ini.
Dia bukan tahu tentang hati ini.
Semalam aku termimpikan dia.
Dia berada disamping aku.
Aku tak bagitahu pun dia.
Biarlah dia tak tahu.
Tapi aku terlalu rindukan dia.
Biarpun aku jumpa dia.
Tapi aku tak dapat nak bagitahu dia.
Yang aku rindukan dia.
Lidah aku kelu dan bisu.
Aku hanya menatap wajah dia sahaja.
Aku tahu sekarang ini dia semakin jauh.
Dia tak rindukan aku lagi.
Sebab itu airmata mengalir.
Sekian lama aku kuatkan hati.
Akhirnya aku tewas kali ini.
Jiwa aku tidak keruan kini.

6 comments:

  1. Be strong baby.
    Dongak ke langit, teruskan perjalanan.

    ReplyDelete
  2. thnkx Z...
    tapi jangan terlalu mendongak.
    kelak diri kita yang kecundang.
    faham kan maksud sam?

    ReplyDelete
  3. samm: friends are always there for you.

    ReplyDelete