PENGIKUTKU.

Monday, December 20, 2010

Selamat Ulang Tahun Yang Ke-28.

Selamat Ulang Tahun Yang Ke-28.
So, jangan nak perasan diri tu muda lagi yew.
Entri ini aku tujukan untuk dia di sana.
Hari ini kan 20 Disember?.
Hari dimana dia dilahirkan oleh mak tersayang.
Tahun pulak 1982.
Aku tetap ingat tarikh ini sampai bila-bila.
Sebab dia terlalu istimewa dalam hati aku.
Biarpun aku tak jumpa dia hari ini.
Tapi dengar suara dia dah buat aku gembira.
Aku sempat ucapkan selamat hari jadi.
Khas untuk dia sahaja.
Aku nak doakan untuk dia nie.
Jom kita sama-sama tadah tangan.

Ya Allah, Ya Tuhanku.
Kau panjangkanlah umur dia.
Kau berilah kesihatan yang baik untuk dia.
Kau bahagiakanlah dia.
Kau permudahkanlah perjalanan hidup dia.
Kau pertemukanlah dia dengan insan yang terbaik untuk dia.
Amin.

Aku harap dia sentiasa tersenyum hari ini.
Sebab hari ini hari jadi dia.
Tak dapatlah aku nak bagi kek Secret lagi.
Dia jauh sangat.
Susah aku nak jumpa dah.
Last but not least.
Aku nak ucapkan.
Selamat Hari Jadi.
Sweet 24, Opps silap!!
Sweet 28 beb!!
Aku tak dapat nak bagi hadiah dekat dia.
Aku cuma nak letak gambar ini jew.
Harap dia tak marahkan aku.


Aku nak dia senyum macam dalam gambar ini!!
Sebab aku suka tengok dia macam nie.
Sweet 28.


No comments:

Post a Comment