PENGIKUTKU.

Thursday, December 16, 2010

Baju Kamu Ada Pada Aku.

Setiap hari baju kamu jadi peneman aku.
Dalam pelukan aku.
Seriously, bau badan kamu masih segar lagi.
Walaupun dah lama kamu beri.
Baju kamu peneman mimpi aku.
Setiap hari!.
Kamu ingat lagi tak baju tu?.
Baju yang kamu beri.
Untuk aku hilangkan rindu.
Baju kamu tetap ada pada aku.
Aku tak buang pun baju tu.
Aku simpan rapi di sudut bantalku.
Setiap hari aku peluk baju kamu.
Sampai lusuh baju tu.
Tapi aku tak kisah.
Sebab baju kamu ada pada aku.
Walaupun kamu jauh.
Tapi bagi aku, kamu tetap dekat dengan aku.
Sebab bau kamu masih ada pada aku.
Sampai sekarang aku tak basuh baju kamu.
Sebab aku takut hilang bau kamu.
Biarlah bau kamu aku ingat sampai bila-bila.




3 comments:

  1. Awak.. baju lama tak elok dicium selalu.. maybe ada tick, or other species of small animals that can carry pathogen which can make you sick melekat kat baju yang lama tak dipakai or tak dibasuh.. lalalalalala... saje nak membebel.. hihi... jgn marah ek.. :-) cheer up k. There will be somebody after somebody who is better then the first somebody, who can be replaced with anybody as long as u ready to take changes.. lalalalala..

    ReplyDelete
  2. x cuci ke?nti bau ba'eng!!haha

    ReplyDelete
  3. Jebat > thnkx sebab gtau benda tu. tapi tetap jugak nak bau baju tu. dah bese plak.

    syah> biarla,tpi bau dia ttp sama la

    ReplyDelete