PENGIKUTKU.

Friday, May 25, 2012

Men In Black 3.

Assalamualaikum, 

Aku nak story mory dekat korang pasal semalam, buat pengetahuan korang semalam aku puasa. Puasa apa usahlah korang tanya yew. Faham-faham lah. Hikhikhik Sebelum nie, aku ada buat entri pasal bulan Rejab kan? So, aku taknak terkecuali puasa moga-moga dapat keberkatan dari Allah S.W.T. Amin.

So, berbalik pada puasa semalam. Aku rasa biasa-biasa jew, tak penat sangat dan tak rasa lapar sebab aku gagahkan diri nie sahur sorang-sorang sambil ditemani hujan renyai-renyai. Romantik kan? Hahahaha Sahur aku hanya jamah nasi, ikan bawal sambal dan menu kegemaran aku sejak lahir, sup sayur!!! Terbaik lah, mekasih mak sebab masakkan lauk untuk akak. Nasi aku sendiri yang masak erk. Hikhikhik.

Dalam pukul 3.00 petang, aku tiba-tiba ingat filem Men In Black 3 yang start keluar semalam. Pe lagi, cepat-cepat aku booking ticket. Nasib baik dapat, tapi memang tak ramai pun dekat cinema yang selalu aku pergi tu. Selesa sikit dekat sana. Aku hanya buka puasa dengan Nestle Yogurt Drink dua botol, tempe goreng, cup cakes dan coklat. Tapi aku hanya mampu habis kan air dan tempe jew. Cup cakes dan coklat aku tak habiskan sebabnya lidah aku sikit dengan coklat nie, tapi takut lapar aku gagahkan jugak beli. Hikhikhik. Opss!! lupa pulak nak bagitahu, aku buka puasa dekat konti okey. Masih lagi kerja sebab nak hantar berita pukul 8 malam.


Nie lah Nestle Yogurt Drink yang aku cakap dekat korang tadi. Rasa dia memang sedap, aku memang suka dari dulu lagi tapi sekarang nie aku amalkan makan yogurt. Tiap-tiap pagi aku akan makan kalau tak lupa lah, biasanya aku akan beli dalam tiga botol buat stok untuk tiga hari. Selain itu, aku beli jugak yogurt yang natural. Tanpa gula dan tanpa lemak, katanya!! Hikhik. Tapi aku tak makan natural yogurt tu, mesti korang pelik kan? takpe-takpe lain entri nanti aku kongsi dengan korang yew.

Okey, sambung cerita semalam lagi, aku tengok movie pukul 9.30 malam. Kalau ambik pukul 8.15 malam memang tak sempat lah kan!! Cerita dia memang awesome sangat-sangat!! Aku suka sangat Jay, sangat smart. Memang citarasa aku dari dulu lagi, minat dengan lelaki yang berkulit manis-manis nie. Pandang terjemu, orang cakap lah bukan aku cakap. Hikhikhik. Kalau korang nak tahu cerita selanjutnyer, pergi lah tengok sendiri, aku malas nak bagitahu bait-bait cerita tu. Nanti tak surprise lah kan. Pape pun aku suka filem nie, TERBAIK!!!


Opss, aku balik dalam pukul 11.45 malam. Korang nak tahu tak? Sebelum aku nak balik rumah, aku accident pulak. Huhuhu Jangan pikir aku accident dengan kereta or lori tapi kain aku, tersangkut dekat escalator. Hampeh!! Nak marah tak jadi sebab benda dah jadi kan. Takdir!! So, aku terima dengan positif, takpe lah nanti boleh beli kain yang baru. Mungkin takde rezeki aku kali nie. Sabar yew sam. 


No comments:

Post a Comment