PENGIKUTKU.

Monday, November 14, 2011

Tiga Jam Karok!!! Buat Bibir Kami Terkoyak.


Tiga jam karaoke.
Korang ada?
Pertama kali aku karaoke dengan Ida.
Walaupun dah kenal sejak politeknik.
Dekat U pun kitaorang sama-sama.
Tapi lepas habis belajar.
Baru kitaorang sempat berkaraoke.
Aku bukan berdua jew dengan Ida.
Adik Ida pun turut serta.
Suara boleh tahan.
Mantap.
Memang seronok sangat-sangat.
Hilang stress dalam hati nie.
Kisah nie berlaku semalam.
Sebelum pergi karok.
Pagi-pagi lagi aku dah gerak ke Serdang.
Ida ambik aku dekat KTMB Serdang.
Breakfast roti canai bersalut kari mamak.
Sambil tu bergosip-gosip.
Bongkar semua cerita masa lampau.
Memang rindu gila dengan kawan-kawan semua.
Masa muda-muda dulu.
Terasa rindu pulak nak belajar.
Makan tengahari Ida yang masak.
Dia tak bagi aku buat.
Takut terpecik dekat baju.
Huhuhuhu.
Bukannya baju aku cantik sangat.
Biasa-biasa jew.
Bila aku rasa masakan Ida.
Seriously, dia dah boleh kahwin!!!.
Terbaik lah beb.
Aku doakan kau cepat-cepat kahwin.
Amin.


No comments:

Post a Comment