PENGIKUTKU.

Friday, November 11, 2011

11.11.11


11.11.11
Hari nie mencipta sejarah.
Mesti ramai orang kahwin tanggal nie kan?
Orang kata nombor satu bertuah.
Bayi-bayi yang lahir hari nie.
Mesti suka jew tengok nombor kad pengenalan.
Iyelah semua nombor satu.
111111.
Kalau yang lahir dekat Terengganu pulak.
Lagi bertuah.
Sebab berlanjutan nombor negeri.
111111-11
Perghhh.
Banyaknya satu.
Aku paling suka nombor satu.
Bagi aku nombor satu bertuah.
Entah lah sejak dulu lagi.
Nombor aku memang satu.
Hahahaha.
Mungkin sebab aku nie anak sulung.
Anak pertama.
Kebanyakan hidup aku bermain dengan nombor satu.
Tapi hari nie tiada istimewa bagi aku.
Cuma aku penat sangat-sangat.
Hari nie aku pergi Tanjong Karang.
Cover program Datuk Seri Noh Omar.
Tapi hati aku gembira sangat-sangat.
Esok aku off dua hari.
Tak sabar nak tengok Nani naik pelamin.
Nak jumpa dengan etOn.
Amu, Nadia, Mastura dan semua lah.
Tema untuk esok, Purple!!!
Warna tema NTV7.
Alamak!!!!
Aku belum beli hadiah untuk Nani lah.
Mampus la!!!
Takpe esok pagi-pagi aku pergi Mid Valley.
Beli hadiah untuk pengantin baru.
;)


No comments:

Post a Comment