PENGIKUTKU.

Sunday, November 13, 2011

Tahniah Nani!!!


12.11.2011.
Member wartawan aku kahwin.
Dia nie budak NTV7.
Nani namanya.
Aku tengok Nani sangat cantik.
Baju pun memang terbaik la.
Aku doakan semoga dia bahagia.
Hingga akhir hayat.
Amin.


Nie la Nani.
Canteknya kau nok!!
Lepas nie kena jadi isteri mithali tau.
Jangan nakal-nakal lagi.
Pastu kena jadi Mama pulak.
Hikhikhik.
Masa nie.
Aku rasa seronok sangat-sangat.
Aku jumpa dengan seseorang.
Sebelum nie tak pernah terpikir pun.
Mungkin dah jodoh.
Akhirnya kitaorang jumpa jugak.
Dulu asyik dalam Facebook jew.
Tapi sekarang nie dah depan mata.
Hikhikhik.


Nie la kawan aku tu.
EtOn.
Comel sangat-sangat dia.
Korang rasa macam siapa erk?
Hahaha.
Tapi member paling aku sayang sekali.
Dekat NTV7 tu.
Kecik molek orang dia.
Jap erk nak upload gambar dia.
Hikhikhik


Nie la kawan aku tu.
Sayang Nadia.
Tak boleh blah gambar nie.
Macam lesbian pun ada.
Hikhikhik.


No comments:

Post a Comment