PENGIKUTKU.

Tuesday, October 4, 2011

Rahsia Kasih Sayang.


Rahsia kasih sayang mengikut bulan lahir


Aku lahir bulan September.
Atas nie tulis.
Orang lahir bulan September.
Bersopan dalam hubungan.
Jawapan aku.
Sopan ker?
Aku rasa macam tak jew.
Dah lah aku memang kuat membebel.
Bila makan pun gelojoh jew.
Bertolak ansur terhadap pasangan.
Ceh!!
Aku rasa macam salah.
Aku nak menang adalah.
Semua benda aku tak nak kalah.
Suka mengkritik pasangan.
Yang nie lagi salah.
Aku siap puji adalah.
Bagi apa yang dia nak buat.
Terserah pada dia.
Hak masing-masing kan?.
Sangat prihatin pada pasangan.
Yang nie betul kot?
Ada la jugak prihatin sikit-sikit.
Kalau dia sakit ker?
Dia tengah serabut ker?
Terus aku call tanya dia.
Sangat sensitif dan emosi.
Nie memang betul.
Seratus peratus memang betul.
Aku seorang yang sensitif.
Selalunya perasaan tu tak nampak.
Hanya aku jew yang tahu.
Pandai memahami pasangan.
Yup!!!
Aku faham keadaan.
Kalau ada kerja lebih masa ker.
Pergi main bola ker.
Aku tak kisah pun.
Dah minat dia kan.
Kurang menunjukkan perasaannya kepada pasangan.
Yang nie betul.
Aku memang susah nak bagi tahu perasaan aku.
Aku banyak pendam seorang-seorang.
Biar dia tak tahu.
Amat memilih pasangan.
Ermmm.
Aku suka orang yang baik hati.
Bukan memilih.
Tapi biarlah dia baik hati.
Itu dah cukup buat aku.
Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
Memang betul.
Aku memang tak boleh lupa.
Orang yang dah sakitkan hati aku.
Tapi aku bukan dendam.
Cuma aku tak boleh lupa.
Mudah simpati pada perasaan dan masalah pasangan.
Aku cepat kesian dengan orang.
Aku lebih pentingkan perasaan orang.
Dari diri aku sendiri.
Aku sanggup susah untuk tolong orang.
Huhuhu.
 



No comments:

Post a Comment