PENGIKUTKU.

Sunday, September 18, 2011

Wira Foto Fest 2011.


Sebenarnya aku tak tahu tentang benda nie.
Wira Foto Fest 2011.
Kalau tak abang Darenish bagitahu.
Aku memang tak akan tahu.
Seriously.
Aku memang tak tahu.
Rupa-rupanya.
Abang Darenish letak gambar aku.
Sebagai sajian mata rakyat Malaysia.
Opss, bukan semua.
Tapi segelintir peminat fotografi sahaja.
Gambar aku terletak kecil di antara gambar-gambar lain.
Baju pengantin berona unggu.
Siap mahkota besar di kepala.
Gambar aku duduk sopan di tangga.
Siap pegang sejambak bunga.
Ini pertama kali gambar aku dipamerkan.
Mekasih abang Darenish.
Aku pun belum sempat nak pergi tempat nie.
Abang Darenish cakap dekat belakang Masjid Wilayah.
Nama tempat tu, Solaris Dutamas.
Pameran sampai 25 September nie.
Kalau aku ada masa.
Nanti aku datang jenguk gambar aku tu.
Hikhikhik.


Korang nampak tak gambar aku.
Yang sebelah kiri tu.
Baris kedua dari atas.
Sebelah kanan gambar warna pelangi tu.
Macam tak percaya jew.

 
Harap aku ada masa nak tengok gambar ini.
Hikhikhik.
Yang bawah nie gambar sebenar.





No comments:

Post a Comment