PENGIKUTKU.

Monday, April 25, 2011

Si Manja Bapak!!

Si Senget cakap aku nie manja.
Huhuhu.
Tak boleh blah!!!.
Tang mana pulak manja erk.
Aku pun tak tahu.
Sebabnya aku mana nampak.
Yang boleh perasan.
Orang sekeliling aku.
Hampeh!!!
Tak boleh terima.
Tambah-tambah Si Senget cakap cam nie.
Sam nie anak manja.
Manja dengan bapak.
Lagi tak boleh terima.
Sejak bila lak aku manja dengan bapak?
Lagi selalu kena marah ada lah.
Huhuhu.
Seingat aku.
Muka aku memang macam bapak.
Sebiji.
Orang tua-tua cakap.
Kalau muka anak perempuan sama dengan bapak dia.
Sejuk jew pandang.
Ceh!!!.
Sejuk ker bila tengok aku?
Cam bese jew aku tengok dalam cermin.
Tapi bila bercakap dengan bapak.
Asyik panas jew.
Untuk pengetahuan korang semua.
Aku nie memang selalu gaduh dengan bapak.
Semua yang aku buat tak kena.
Ada jew yang aku nak bantah.
Darah muda lah katakan.
Tapi sejahat-jahat aku.
Aku still sayang bapak aku.
Memang aku nie paling degil antara adik-beradik aku.
Tapi oleh sebab muka aku macam nenek aku.
A.K.A mak bapak aku.
So, aku nie memang disayangi oleh adik-beradik bapak.
Terutamanya adik bapak.
Hehehe.
Aku nie memang asyik buli bapak jew.
Kalau nak makan.
Aku siap tak bagi bapak ambik lauk.
Letak lauk tu jauh-jauh dari dia.
Nakal kan aku?
Adik-adik aku tak berani buat macam tu.
Aku seorang jew yang berani.
Nakal lah katakan.
Huhuhu.
Tapi kalau aku dah takde nanti.
Mesti bapak rindu dekat aku kan?
Iyelah aku jew yang selalu gaduh dengan bapak.
Kalau aku takde dengan sape pulak dia nak gaduh kan?
Huhuhu.
Sedih lah pulak.
Aku memang tak boleh cite pasal mak bapak nie.
Hati mudah tersentuh.
Dari dulu lagi memang macam nie.
Walaupun aku selalu buli bapak.
Hakikatnya aku nie memang rapat dengan dia.
Anak bapak lah katakan.
Macam Si Senget cakap.
Sam manja dengan bapak!!.


Sama tak muka aku dengan bapak?
Teeeeeeeettttt.


No comments:

Post a Comment