PENGIKUTKU.

Wednesday, April 27, 2011

Jom Layan Badminton!.


Semalam lepas banting tulang bekerja.
Nadia ajak main badminton.
Dekat Cheras lagi.
Jauh kan?.
Hehehe.
Aku memang dah lama tak main badminton.
Dulu masa muda-muda.
Aku memang hantu badminton.
Tiap malam aku dok smash bola jew.
Tapi itu dulu lah.
Time aku muda.
Sekarang nie dah tua.
So, memang tak pernah main.
Tapi semalam.
Aku dapat juga main badminton.
Sambil-sambil main.
Kitaorang bertukar-tukar ganti jaga Adib.
Kelakar pulak.
Kesian dekat Adib.
Berpeluh-peluh duduk dalam stadium tu.
Nak tengok gambar kitaorang tak?


Nie masa aku tengah fokus tunggu bola.
Ada gaya tak?
Macam pemain badminton kebangsaan tak?
Hikhikhik.


Nie aksi yang paling aku suka.
Siap meloncat lagi.
Gaya ala-ala Datuk Lee Chong Wei gitu.
Yang sebelah sana tu Rina.
Dia still segan-segan dengan raket tu.
Tu yang asyik gelak jew kerja dia.


Nie masa kitaorang tengah rest.
Time nie aku jaga Adib.
Nadia dengan Rina semangat main.
Tapi sempat jew si Rina tu masuk ini gambar.
Adib pulak rilex jew dalam dakapan Cik Ya.


Nie pula gambar Adib.
Dia nak pegang raket lah.
Nie mesti dia jealous sebab tak dapat main.
Hikhikhik.
Sabar yew sayang.
Kena tunggu dah besar cikit.
Baru boleh lawan Cik Ya.
Lepas kitaorang main badminton.
Kitaorang lepak dekat downtown untuk makan jew.
Pandai kan?
Lepas buang semua lemak tepu.
Pastu aku masukan balik lemak-lemak di badan.
Hahaha.
Ada aku kisah?


No comments:

Post a Comment