PENGIKUTKU.

Wednesday, October 27, 2010

Sejak Bila Aku Jadi Pengemis?

Aku baru jew balik dari Bukit Jalil.
Mengular jew dari tadi.
Tapi sebelum tu, 
Aku pergi shoping dekat Mid Valley.
Beli kasut untuk hari istimewa aku nanti.
Hahaha.

Okey.
Aku sambung cerita di Bukit Jalil.
Time nie line Celcom tak betul.
Susah nak call sesape jew yang guna Celcom.
Aku try call Si Senget pun tak dapat.
Nak call Abang Paem lagi lah tak dapat.

Opss lupa pulak nak gtau korang.
Aku pergi Bukit Jalil dengan Kak Fiza.
Muka Kak Fiza sedikit muncung.
Sebab Celcom buat hal.
Nak call Abang Paem tak dapat-dapat.
Niat hati kitaorang nak lunch sama-sama.
Jauh benor makan.

Time tengah tunggu Abang Paem.
Sambil tangan menekan punat hand phone.
Kitaorang lepak di satu sudut.
Kira cantik jugak lah sudut tu.
Siap ada pokok lengkuas lagi.
Dalam hati siap cakap cam nie.
*kalau aku pandai masak, dah lama aku cabut benda nie*
Hikhikhik.

Korang nak tengok tak?
Bila aku dengan Kak Fiza jadi pengemis jalanan.
Cun bai.
Siap ada nak ngorat ktorang lagi.
Pakwe lak international student.
Semua datang dari Arab, China, Mongolia.
Mana tak cair bila tengok kitaorang beraksi cam nie.



No comments:

Post a Comment