PENGIKUTKU.

Friday, October 1, 2010

Sehebat Mana Magika?


Semalam aku tengok wayang.
Cerita yang aku rasa menarik nak ditonton.
Bila baca tajuk filem, aku rasa teruja.
Magika.
Pelik kan tajuk dia.
Aku teringin sangat nak tengok.
Hasil anak tempatan Malaysia.
Pertama kali buat filem ala-ala muzikal.

Bila aku nak masuk panggung
Hati aku tak sabar-sabar nak tengok
Tapi bila aku duduk dekat tiga puluh minit.
Aku dah rasa bosan.
Seriously, aku rasa macam tu.
Aku macam nak lari jew balik.
Dalam hati aku cakap macam nie.
*cerita apa nie? bosannya aku tengok. takder cerita lain ker?*

Tapi aku gagahkan jugak tengok sampai habis.
Sebenarnya aku jarang tengok filem Melayu.
Tapi naluri aku nak sangat tengok filem nie.
Seriously aku rasa menyesal tengok.
Lepas nie dah malas nak tengok filem Melayu.
Rugi jew duit aku!!
Opss, silap bukan duit aku.
Tapi duit orang yang belanja aku.
*lain kali kita tengok cerita lain erk, taknak tengok cerita Melayu*

No comments:

Post a Comment