PENGIKUTKU.

Tuesday, December 20, 2011

Ulang Tahun Kelahiran Kau.


Hari ini ulang tahun kelahiran kawan aku.
Kawan yang paling aku hormat.
Aku tak pernah lupa tarikh nie.
20.12.1982.
Sama ulang tahun kelahiran Bekas Perdana Menteri kita.
Tun Dr Mahathir Mohamad.
Tapi bila aku telefon dia hari ini.
Dia demam pulak.
Ahdoi.
Kesiannya dekat dia.
Tak sempat aku nak jumpa dia.
Takpelah.
Lain kali kalau ada masa.
Aku belanja dia makan.
Hahaha.
Buat Adik.

Aku ucapkan selamat hari jadi.
Semoga kau berbahagia selalu.
Semoga kau sihat selalu.
Semoga kau dipanjangkan umur selalu.
Semoga kau dimurahkan rezeki selalu.
Dan
Semoga kau dipertemukan jodoh selalu!!!.
Hahaha.
Sweet 19.
Opss, silap beb.
Sweet 29!!!!
Kau dah tua okey.
Jangan nak perasan muda lagi.
Dah wajib kahwin.
Okey bye.

Buat masa ini.
Aku hadiahkan lagu selamat hari jadi dekat kau.
Itu pun kalau kau tengok blog aku nie.




No comments:

Post a Comment