PENGIKUTKU.

Saturday, December 17, 2011

A'Famosa Resort.

10 hingga 11 Disember lepas.
Aku pergi bercuti.
Bukan dengan keluarga.
Tetapi dengan kawan-kawan adik aku.
Seronok sangat-sangat dapat bercuti.
Ini pertama kali aku bercuti dengan diaorang.
Kitaorang semua duduk di A'Famosa Villa.
Siap ada kolam renang lagi.
Hebat kan?
Malam pertama aku di A'Famosa.
Kitaorang ronda Cowboy Town.
Aku siap tengok Red Indians Show.
Seronok sangat-sangat.
Lepas pergi Cowboy Town.
Kitaorang lepak dekat Pantai Eye On Malaysia.
Pertama kali aku tengok tempat nie.
Dulu cuma laut jew.
Sekarang nie semua laut dah ditambak.
Rindu masa dulu-dulu di Melaka.
Bandar Melaka memang dah berubah.
Dalam pukul 3 pagi baru aku balik A'Famosa Resort.
Aku bangun lambat sikit.
Penat berjalan.
Lepas makan maggie ayam.
*maggie ayam kegemaran aku*
Aku terus berenang sorang-sorang dalam kolam.
Memang best gila.
Lepas check-out kitaorang pergi Safari.
Tengok binatang buas!!!
Harimau, rusa, zirafah dan banyak lagi.
Nie gambar tiket masuk Safari.


Lepas kitaorang keluar A'Famosa Resort.
Kitaorang terus beli durian.
Habis 120 ringgit!!!
Mahal gila.
Sorang kena bayar 10 ringgit.
Kira berbaloi lah.
Lepas makan durian.
Kitaorang terus bergerak ke Umbai.
Apa lagi, makan ikan bakar lah.
Rindunya dengan jalan Umbai.
Masih teringat-ingat lagi suasana Umbai.
Merlimau.
Aku rindu masa dulu.
Okey-okey.
Tak nak touching.
Berbalik kisah di Umbai.
Kitaorang makan memang banyak.
Macam nak kenduri pun ada.


Salah satu lauk yang kitaorang order.
Sedap tapi pedas.


Inilah kawan-kawan adik aku.
Salah sorang dari diaorang nie bakal adik ipar aku.
Cuba korang teka!!!.
Hikhikhik.
Diaorang ada buat video tau.
Jap erk aku upload.


Hikhikhik.
Suka tengok video nie.
Mekasih Pak Tam.
Akak suka bercuti dengan korang.
;)

No comments:

Post a Comment