PENGIKUTKU.

Wednesday, June 16, 2010

Hitam, Putih, Merah, Pink dan Hijau

semua warna kat atas tu my favorite color.
nak tahu nape aku suke color tu.
1st time aku tengok slot anjakan paradigma.
Dato Fadilah Kamsah yang jadi hosnya.
Fahrin Ahmad pulak tetamu nyer. *tgk coz ader fahrin ahmad*
oleh kerana aku minat giler gan Fahrin, terus aku tengok slot tu. *miang sudah datang*
nak tahu pe tajuk yang dorang kupas? nie tajuk die (adakah anda menawan)
tertarik gak tajuk die. tapi aku plak tertanye2 adakah aku menawan jugak?

tapi bila korg tengok pe kena mengena dengan warna favorite aku.
nie haah jawapnye, Dato Fadilah cakap warna kesukaan Nabi Muhammad s.a.w ialah 
hitam....
putih....
pink.....
hijau.....
bila aku pikir balik, aku memang suke semua color tu
cuma merah jew tak der. *banyak baju color merah*

so, reason aku tukar blog nie pun sebab tu la.
dalam blog nie aku guna color hitam, putih dan merah.
aku nak letak pink, tapi tak jadi *cam gurgur la plak, tak nak lembut2 sgt*
so aku tukar jadi kuning. hijau tak letak coz xsesuai dengan hitam
*tadi kata nak ikut favorite nabi* hampeh!! tak ikut gak..
nie lah aku. selalu cam nie. pikir len, buat nye laen.
tapi takpe la, asalkan blog aku cantik, simple and bermutu

bermutu? bukan mutu keunggulan tu
nie dari segi hasil idea aku menulis coretan karya ku.
wah!! terjiwang plak. 
aku dah malas nak jiwang2 nie. 
pas nie nak brutal plak. *boleh ker aku cm tu*

No comments:

Post a Comment