PENGIKUTKU.

Saturday, June 19, 2010

Bila Adik Ku Pergi Interbiu!!

bila adik ku pergi interbiu.
cam nie la rupa adik ku 
*bajet cun je adik aku ni*


korang tau x? adik aku nak interbiu pe?
air asia beb!! nak jadi pramugari
tu la cita-cita dia sejak dulu lagi
pagi-pagi buta adik dah bangun *selalu bagun lambat je*
nak bersiap ala-ala model lagi
masa dia bersiap2 tu
aku la dok dengar soalan dia
akak, adik pakai nie cantik tak?
akak, beg nie sesuai tak?
akak, pakai kasut putih atau merah?
akak, anting-anting nie okey tak?
akak, lipstik akak letak mana?
akak, fail resume adik, akak letak mana?

sume benda adik aku tanye.
penat gak aku nak jawap 
adik memang macam nie..
kalau nak pergi mana2 
aku la tempat die dapat kan pendapat
nasib baik adik aku tak sanggul rambut
kalau tak mesti aku yang kena buatkan
adik aku pakai simple je *macam simple siti tu*
tapi tetap cantik dan ayu
adik aku memang cantik pun..



nie picture adik aku dengan honey
kawan baik adik aku.
dorang memang sehati sejiwa
pergi mana2 selalu bersama *wawa je tak join time ni*
nie la gaya pramugari mereka.
ala-ala supermodel malaysia. *perasan je*
pape pun, aku sayang mereka berdua.


kepada adik aku ANITA SAMSI
akak tetap sokong apa yang adik buat
akak doakan adik berjaya.
sayang sangat dekat adik.
muah.muah.muah.muah.

4 comments:

  1. akak dia pon cun gak to x nk mengaku je yg dia cun...............hehehehehe

    ReplyDelete
  2. xla, akak mmg xcun pn
    bese je..
    huhuhu

    ReplyDelete
  3. ermm.. ssh nak pilih nie

    ReplyDelete
  4. ko pilih la dik
    mne ko suke
    hahaha

    ReplyDelete