PENGIKUTKU.

Friday, January 7, 2011

Old Town Tempat Lepak Aku.


Sekarang nie kalau nak tenangkan kepala.
Aku lebih suka lepak dekat Old Town.
Kalau tak dengan Si Paipon.
Aku lepak dengan budak-budak ofis aku.
Rasa tenang jew dekat situ.
Sambil berborak.
Boleh luahkan apa yang terpendam nie.
Tapi selalunya aku akan pergi dengan Paipon.
Lepak dekat luar Old Town.
Sambil menghisap batang rokok.
Opss.
Bukan aku yang hisap erk!
Tapi Paipon yang hisap.
Dah berbuih aku nasihatkan dia.
Jangan hisap rokok.
Not good for your health.
Tapi sampai sekarang dia tak nak dengar.
Degil betul kawan aku seorang nie.
Siap aku sorok rokok dia dalam beg.
Last-last aku pulak kena cubit.
Dah tak tahu nak buat cara apa.
Dia tetap berdegil nak hisap jugak.
Aku biarkan saja.
Yang penting dia temankan aku.
Lepak di Old Town bersama.
Paipon cakap, lepak dekat situ best.
Tenang jew.
Tak sakit kepala.
Tu yang kitaorang selalu lepak situ.
Nak hilangkan tension jew.
Bukan buat apa pun.
Just minum sambil berborak.
Kira minum petang lah.
Selalunya kitaorang akan lepak petang-petang.
Seronok beb!!
Pasni lepak lah dekat Old Town.
Aku jamin korang mesti tenang.
Hahahaha.


No comments:

Post a Comment