PENGIKUTKU.

Thursday, January 6, 2011

Korang Ada Ker?


Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid tengah tengok aku ker?
Korang tengok gambar atas nie lama-lama.
Tan Sri tengah tengok aku kan?
Takkan tengah tengok korang pulak.
Kan aku yang snap gambar nie.
Kiranya, aku lah yang Tan Sri tengok waktu ini.
Hari ini aku lepak di Bangunan SUK, Shah Alam.
Menanti Tan Sri habis mesyuarat.
Penat campur lapar.
Seriously,
Aku sakit perut time nie.
Dengan kelaparan.
Diselangi dengan kebosanan.
Perasaan bercampur aduk.
Sampaikan aku asyik kena kacau dengan Shahril SUK.
Aku tengah penat-penat.
Dia pulak suka mengacau aku.
Tapi takpe lah hilang tension ini.
Tengok dia senyum pun aku dah okey.
Sejak akhir-akhir ini aku sibuk sangat-sangat.
Biasalah menangani isu di Selangor ini.
Tapi aku suka saat kini.
Sibuk sepanjang hari.
So, aku tak pikir pasal benda lain.
Hidup aku hanya untuk kerja.
Dan untuk keluarga aku.
Itu pendirian aku.
Cinta?
No!!.
Aku takkan pikirkan pasal cinta lagi.



No comments:

Post a Comment