PENGIKUTKU.

Tuesday, November 30, 2010

Lagu Ini Untuk Aku Dan Kamu.


Tiba-tiba aku rindu lagu nie.
Bukan aku tak ingat lagu nie.
Memang aku selalu dengar di konti.
Tapi entah kenapa hari nie aku teringat.
Teringat tentang kamu.
Kamu yang berjaya mencuri hati aku.
Kita nyanyi lagu nie sama-sama.
Walau masa tu aku tak tengok kamu.
Hanya suara jew sayup-sayup aku dengar.
Kamu nyanyi untuk aku sahaja.
Masa tu bahagia sangat jiwa nie.

Tapi sekarang suasana lain sangat.
Aku dan kamu tak nyanyi lagi lagu nie.
Tapi lagu nie tetap dalam hati aku.
Aku takkan lupa lagu nie.
Sampai bila-bila aku simpan dalam hati.
Sebab lagu nie lah.
Hati aku berjaya dicuri.
Kerana lagu nie jugak lah.
Sayang aku tak pernah berhenti.

Walaupun dia jauh di sana.
Aku tetap rindu dia.
Aku tetap ingat dia.
Tak pernah sesaat atau sedetik aku lupa dia.
*jiwang lah pulak*
Tapi itulah hakikatnya.
Hakikat yang aku tak pernah lupa dia.

Korang klik kat sini erk. 
Lagu ini untuk aku dan kamu.
Sampai bila-bila.
Walaupun dia bukan aku yang punyer.

No comments:

Post a Comment