PENGIKUTKU.

Friday, November 19, 2010

Kita Kawan Sampai Bila-bila Erk. Janji!!

Aku ada kawan baik.
Orang putih cakap 'Bestfriend' lah.
Aku dah lama kenal dia.
Sejak aku tingkatan 4 lagi.
Tapi yang paling pelik.
Dia bukan satu sekolah dengan aku.
Kitaorang lain sekolah tau.

Walaupun lain sekolah ada aku kisah?
Dia duduk jauh nun disana
Aku pulak duduk disini jew.
Tapi kitaorang tetap jumpa.
Macam biasa lah.
Bukan dating tau.
Cuma nak bergembira saja.

Genap semester 2 dekat Politeknik
Aku dah lama tak berhubung dengan dia.
Nombor telefon dia aku ingat sampai sekarang.
Tapi aku tak tahu kenapa.
Aku dan dia lost contact macam tu jew.
Tahun nie aku cuba cari dia.
Cari dia dekat Facebook.
Mana tahu aku jumpa dia balik.
Aku try search nama penuh dia.
Tak sangka pulak aku jumpa.
Terus aku add dia.

Sejak aku jumpa dia dekat Facebook.
Aku dah ceria balik.
Mana taknya.
Ada pendengar setia dekat tepi.
Dia selalu dengar cerita aku.
Kesian dia kan?
Tapi ada aku kisah!!

Dia cakap aku tetap macam dulu.
Banyak cakap sampai tak reti nak diam.
Tapi yang pasti dia cakap aku dah gendut!!
Sampai hati dia kan?
Arghh, lantak lah.
Janji kita kawan sampai bila-bila.
Aku dah tak nak hilang kawan lagi.
Biarlah orang nak cakap apa pun.
Hanya aku dan dia jew tahu.

No comments:

Post a Comment