PENGIKUTKU.

Sunday, September 12, 2010

Gambar Sewaktu Di Bangsar.

Nie gambar masa Tingkatan 1 Budiman
Aku yang duduk sebelah kanan Puan Haslina tu
Lain kan muka aku dulu.



Nie pulak gambar masa Tingkatakn 2 Murni
Aku dah masuk kelas pandai tahun tu
Time nie lah gelaran 3 K mula aku dapat
Aku yang berdiri di barisan pertama
Dua dari kiri tau.


Gambar nie masa aku Tingkatan 3 Murni
Semuanya budak Melayu tau
Kelas muafaq atau kelas budak pandai
Aku berdiri di barisan hadapan lagi
Maklumlah aku kan kategori comel
Aku berdiri dua dari kanan tu.


Gambar nie pulak masa aku Tingkatan 5 Budiman
Aku masuk kelas akaun lah
Walaupun aku tak minat
Tapi aku tetap teruskan
Aku berdiri dibarisan depan tu
Macam biasalah kan
Tiga dari kanan tu lah diri aku.


Gambar terakhir aku masa Tingkatan 5 Budiman
Masa nie aku dah pandai bergaya
Tengoklah aksi aku tu
Senyum memang trademark aku dulu
Sebab tu lekat 'akak manis' dekat aku
Aku yang berdiri dibarisan depan tu
Paling hujung sebelah kiri.


No comments:

Post a Comment