PENGIKUTKU.

Tuesday, September 14, 2010

Bila Aku Karaoke Di Kepong.

video


Nie suara aku dengan member sekolah dulu
Dah takder keje, tu yang ktorang pergi karaoke
Lagu pulak nama dia, hati ini telah dilukai
Kelakar lah pulak.
Tapi selalunya ktorang memang nyanyi lagu nie pun
Lagu Ajai dengan Kris Dayanti 
Hahaha, tak boleh blah lah bila dengar suara ktorang
Kita nyanyi sama-sama lah erk
Lirik ada di bawah nie.
Layannnnnn.

Semalaman
Terkenangkan dirimu
Mengalir airmataku
Membasahi pipi
Mengapa kau sanggup
Meninggalkan diriku
Sedangkan kau tahu
Perasaan ini.

Kau berjanji
Akulah kekasihmu
Sanggup ku singgirkan
Semua cinta yang lalu

Tidak ku duga 
Ini akan terjadi
Kata perpisahan
Yang kau pinta

Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Tak ingin ku mengenangkan kisah lama
Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Kerana hati ini telah dilukai


4 comments:

  1. ni lagu duet dgn sape sedap suara koorg ni?????????

    ReplyDelete
  2. gan mber bangsar. sedap ker??
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. mmg sedao suara ko org bile lg nk karok dgn sy ni??????/

    ReplyDelete
  4. ermm, spe nie??
    xkenal la. cm ner nak ajak karok
    gtau la nama erk.

    ReplyDelete