PENGIKUTKU.

Wednesday, January 18, 2012

Perlantikan Exco Baru.

Hari ini aku kena cover di Istana Bukit Kayangan, Shah Alam.
Exco baru nak angkat sumpah jawatan.
Serba hijau baju aku.
Kawan-kawan lain pun sedondon dengan aku.
Dah macam kumpulan nasyid.
Hahaha.
Dr Ahmad Yunus Hairi
Exco baru yang menggantikan Datuk Hasan Ali.
ADUN Sijangkang.
Pertama kali aku tengok Dr.
Orangnya lembut jew.
Aku just duduk luar jew.
Macam biasa pot lepak wartawan lain.
Di tepi kolam renang.
Terasa nak berenang pulak.
Tapi yang pasti.
Popia kegemaran aku ada hari ini.
Sebut jew, terus popia sampai.
Macam tahu-tahu jew aku rindu dia.
Hahahaha.
Nie nak tengok aksi aku makan popia.


Semangat kan?
Popia buatan istana nie sedap tau.
Kat luar tak boleh dapat.
Jom kita layan gambar-gambar lain.


Aku dan Fazzy
Ayu jew dia pakai selendang.


Mencari-cari fone baruku.
Hahaha.


Peace semua!!!!
Seronok dapat cover pelantikan exco baru
kerajaan negeri Selangor.


No comments:

Post a Comment